Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Nieuwe branding
Muziekvereniging Kessel

Samen met Muziekvereniging Kessel heeft Artline een merkessentie bepaald, waarbij het stoffige imago van de fanfare omgezet is geworden naar een nieuw gevoel dat veel beter bij de vereniging past. Dit nieuwe gevoel moet nieuwe leden gaan aantrekken en duidelijk maken dat de vereniging juist heel energiek is. Muziekplezier is hier het sleutelwoord. Het resultaat is een gloednieuwe moderne huisstijl.

Reclamedrukwerk

Ter promotie van de nieuwe huisstijl van Muziekvereniging Kessel zijn er folders verspreid. In deze folder komen alle onderdelen van de vereniging aan bod. In de kleurrijke fotografie van Dick Holthuis zijn de verschillende instrumenten herkenbaar en wordt duidelijk gemaakt dat muziek maken voor alle leeftijden is.

Recensie

Als muziekvereniging wilden wij de vertaalslag maken naar een frisse en hippe huisstijl die past bij wie wij als vereniging willen zijn, nú maar zeker ook gericht op de toekomst. Artline heeft ons geholpen om deze boodschap heel helder te formuleren én heeft precies de juiste snaar geraakt met de huisstijl. De samenwerking was erg fijn en we zijn dik tevreden over het resultaat!

Francien van Kessel - Muziekvereniging Kessel

 

 

Geïnteresseerd of meer informatie?

We zien geen beperkingen en zijn niet gebonden aan media of technische toepassingen.
We denken open en zien daardoor meer mogelijkheden.

Artline gelooft dat de juiste combinatie van offline en online uiteindelijk een versterkend effect heeft.
De juiste combinatie voor de beste oplossing.

 

Contact