Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Branding Veba Event Products

Veba Event Products produceert, importeert en exporteert horeca- en evenementen meubilair voor de professionele markt in heel Europa. Verhuurbedrijven, projectinrichters en groothandels behoren tot de klantenkring van Veba.

Het assortiment bestaat onder andere uit partytafels, stoelen, marktkramen en garderobes. Voor bijna alle producten hebben ze een trolley ontwikkeld. Een groot deel van de producten wordt door Veba zelf geproduceerd. 

Op deze pagina vertellen wij hoe de branding van Veba Event Products tot stand is gekomen.

De nieuwe huisstijl van Veba

We kregen de vraag van Veba om hun bestaande catalogus en website in een nieuwe herkenbare huisstijl vorm te geven. Voordat we hieraan begonnen, hebben we samen met Veba een merkessentie bepaald. Uit deze merkessentie is gebleken dat het reeds bestaande logo nog steeds bruikbaar was. Met het logo als uitgangspunt hebben we nieuwe elementen toegevoegd om tot een herkenbare huisstijl te komen.

In de huisstijl wordt ook de nieuwe slogan "Always thinking together" verwerkt. Deze slogan versterkt de merkessentie die we met onze klant hebben bepaald.

Productcatalogus

De catalogus is ruim opgezet, met veel aandacht voor de productfoto's. Ieder hoofdstuk wordt ingeleid met sfeerfotografie en een stuk storytelling. De kleuren per categorie en het gebruik van icoontjes zorgen ervoor dat de lezer makkelijk de weg kan vinden door de catalogus.

Website met productenmodule

 De website is ontwikkeld met het ontwerp van de catalogus in ons achterhoofd. De kleuren en foto's per categorie komen overeen met de catalogus.

 

Productenweergave

 Alle producten op de website zijn overzichtelijk ingedeeld in categorieën en zijn in slechts één muisklik te benaderen vanuit de homepagina. Net als in de catalogus worden de productpagina's ingeleid met een sfeerfoto en storytelling over de productgroep. Een uitgebreid filtersysteem en zoekfunctie maken het de bezoeker makkelijk om het juiste product makkelijk te vinden.

 

Geïnteresseerd of meer informatie?

We zien geen beperkingen en zijn niet gebonden aan media of technische toepassingen.
We denken open en zien daardoor meer mogelijkheden.

Artline gelooft dat de juiste combinatie van offline en online uiteindelijk een versterkend effect heeft.
De juiste combinatie voor de beste oplossing.

 

Contact