Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Artline logo header website

Branding.

Greenzone GmbH.

Greenzone had behoefte aan een nieuwe merkessentie. Met deze prachtige en unieke opdracht mocht Artline middels een brandingplan invulling geven aan een totaal nieuw bloemenconcept.

Branding.

Merkessentie.

Onze aanpak startte ook bij Greenzone vanuit een gestructureerd plan rondom het behalen van de gewenste resultaten van de marketing en branding. We hebben hiermee achterhaald wat het onderscheidende concept van Greenzone is.

Lees verder

Het nieuwe bloemenconcept van Greenzone is een enorm succes. Bloemisten bestellen ‘s morgens voor 12 uur bloemen op de website van Greenzone. Op de volgende dag voor 12 uur ontvangt de bloemist, waar dan ook in Duitsland, de doos met zijn bestelling. Een uniek concept dat op een onderscheidende manier moet worden gepresenteerd. Samen met de organisatie van Greenzone hebben we ons brandingplan gemaakt. De slogan "da freu ich mich drauf' heeft betrekking op de 'doos' met de dagverse bloemen. Een bestelling waar iedere bloemist vrolijk van wordt.

De focus ligt daarom voornamelijk op de website, waar de online bestelling wordt geplaatst. Ook de bezorgdoos vormt een belangrijk item binnen deze branding en merkbeleving.

Nieuw logo.

Nieuwe huisstijl.

Het logo van Greenzone was verouderd en paste niet meer bij de merkessentie die we hadden bepaald. Artline ontwikkelde een nieuw logo met bijbehorende huisstijl, een uitstraling die nu helemaal aansluit bij de gewenste merkbeleving.

Beurspresentatie.

Bloemistengeluk.

Greenzone neemt deel aan de grootste bloemenbeurs van Europa. Deze beurs is het ultieme podium voor de presentatie van de nieuwe branding.

De slogan 'Da freu ich nich drauf' past bij het creative concept van deze branding. Bloemenmeisjes geven de aanwezige bloemisten het gewenste gevoel dat past bij de nieuwe merkbeleving.

 

 

Bezorgdoos.

Bloemistengeluk.

Dagelijks ontvangt de bloemist dagverse bloemen van Greenzone. De bloemen zijn verpakt en gekoeld in de bezorgdoos van Greenzone.

We hebben de bezorgdozen momenteel voorzien van de teamfoto's in combinatie met de seizoenen. Dit persoonlijke tintje moet nog meer binding met Greenzone creëeren.

Online bestellen.

Met meer beleving.

De nieuwe website is tevens de online webshop voor de bloemisten. Geen binding met de veiling en veilingmedewerkers maar online je bestelling plaatsen.

De opdracht was duidelijk. Hoe creëeren we toch een warme en persoonlijke sfeer op de webshop. Een sfeer die plezier uitstraalt. Hoe maakt de Greenzone je iedere dag weer blij met je dagverse bestelling. Daar verheug ik me op!

Bekijk de website

" Met veel passie, creativiteit en de juiste begeleiding heeft Artline een branding- en marketingplan opgesteld en geïmplementeerd voor Greenzone. In korte tijd werd de stoffige uitstraling omgevormd naar een springlevende huisstijl die perfect bij Greenzone past!. "

Branding Greenzone testimonial Salvatore Cunsolo

Salvatore Cunsolo Adjunct directeur bij Greenzone GmbH

Gilde BT.

Gilde BT.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Veba Event Products.

Veba Event Products.

Branding - Webdesign - Online marketing.

Bekijk dit project

Lenders B.V.

Lenders B.V.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Greenzone GmbH.

Greenzone GmbH.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Engels Machines.

Engels Machines.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Kessel.

Kessel.

Branding - Huisstijl.

Bekijk dit project