Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Artline logo header website

Branding.

Veba Event Products.

Het op de juiste manier positioneren in de markt. Wat is het DNA van dit nieuwe bedrijf. We hebben de merkessentie bepaald en deze branding doorgevoerd in alle communicatiemiddelen.

Branding.

Merkessentie.

Onze aanpak startte bij Veba ook vanuit een gestructureerd plan rondom het behalen van de gewenste resultaten van de marketing en branding. Wat is het onderscheidende concept, wat is onze merkessentie.

Lees verder

We kregen van Bart Vestjens van Veba Event Products de vraag om hun bestaande catalogus en website in een nieuwe herkenbare huisstijl vorm te geven. Voordat we hieraan begonnen, hebben we samen met Veba een merkessentie bepaald. Uit deze merkessentie is gebleken dat het reeds bestaande logo nog prima bruikbaar was. Met het logo als uitgangspunt hebben we nieuwe elementen toegevoegd om tot een herkenbare huisstijl te komen.

In de huisstijl wordt ook de nieuwe slogan "Always thinking together" verwerkt. Deze slogan versterkt de merkessentie die we met onze klant hebben bepaald. De nieuwe huisstijl, de manier waarop teksten worden geschreven en foto’s worden gemaakt, versterken de branding van het bedrijf.

Een nieuwe huisstijl.

Gewenste presentatie.

Het bestaande logo is verwerkt in een nieuwe huisstijl, waarmee Veba op een herkenbare manier naar de buitenwereld kan treden.

Catalogus.

Sfeervolle inhoud.

De catalogus is een heel belangrijk item binnen de branding van Veba. Met dit middel kan Veba op een onderscheidende manier de totale collectie presenteren.

Bij het tot stand komen van de nieuwe catalogus is uiteraard naar de nieuwe branding gekeken. De pagina’s van de catalogus bevatten meer beleving en meer storytelling. De fotografiestijl sluit helemaal aan bij de nieuwe merkbeleving. De manier van presenteren is anders. Er worden oplossingen geboden, waardoor de klant een veel beter gevoel krijgt bij de geleverde producten.

Webdesign 

Meer merkbeleving.

De website biedt een duidelijk, gestructureerd overzicht van alle productgroepen. Aan de presentatie en merkbeleving is veel meer aandacht geschonken. Daarnaast worden alle producten individueel weergegeven met alle opties, kleuren, uitvoeringen en mogelijkheden. Het op maat gemaakte filtersysteem helpt de bezoeken bij het maken van z'n keuze.

Bezoek de website

" Enkele jaren geleden hebben wij Geert en zijn team om hulp gevraagd voor het in orde maken van onze branding. Wij waren hier totaal niet mee bezig en wisten dat wij een goede partner nodig hadden die ons hierin kon ontzorgen. Artline heeft dit zeer goed opgepakt en ons hier bijna volledig in ontzorgd, ze denken out of the box en doen er alles aan om jouw bedrijf zo goed mogelijk te presenteren. Je zou kunnen zeggen dat ze met een been in je bedrijf staan, ze proberen het bedrijf zo goed mogelijk te presenteren en daar ook aan vast te houden. Wij zijn zeer tevreden! "

Branding Veba testimonial Bart Vestjens

Bart Vestjens CEO Veba Event Products

Gilde BT.

Gilde BT.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Veba Event Products.

Veba Event Products.

Branding - Webdesign - Online marketing.

Bekijk dit project

Lenders B.V.

Lenders B.V.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Greenzone GmbH.

Greenzone GmbH.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Engels Machines.

Engels Machines.

Branding - Huisstijl - Webdesign.

Bekijk dit project

Kessel.

Kessel.

Branding - Huisstijl.

Bekijk dit project

Perfect Coat

Perfect Coat

Branding - Huisstijl - Webdesign.

O.V.D. Opleidingen

O.V.D. Opleidingen

Branding - Huisstijl.

Elmec

Elmec

Branding - Huisstijl - Webdesign.