Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Coop Phicoop Kessel

De Coop Phicoop in Kessel is geheel verbouwd in maart 2016. De heropening van de winkel, samen met de afsluiting van het 40-jarig jubileum, werd feestelijk gevierd met diverse aanbiedingen en acties. Aan Artline de taak om de heropening kenbaar te maken bij het winkelend publiek.

Iedere inwoner van Kessel en nabijgelegen plaatsen heeft een envelop toegestuurd gekregen per post. Deze envelop kondigt de feestelijke heropening aan. In de envelop zit een dubbelgevouwen krant op A3 formaat. In de krant staan alle aanbiedingen met een bijbehorende foto. 

Naast de krant met aanbiedingen bevat de envelop een plattegrond op A4 formaat met de nieuwe indeling van de winkel en een kleurplaat, waarmee leuke prijzen te winnen zijn voor de kinderen.

Alle acties uit de openingskrant zijn door Artline ook opgemaakt op posterformaat en als schapkaart. Deze posters hangen tijdens de actieperiode in de winkel. Het pand van de Coop Phicoop is aangekleed met nieuwe belettering en Artline heeft gezorgd voor nieuwe fotografie van producten en van het team.

Geïnteresseerd of meer informatie?

We zien geen beperkingen en zijn niet gebonden aan media of technische toepassingen.
We denken open en zien daardoor meer mogelijkheden.

Artline gelooft dat de juiste combinatie van offline en online uiteindelijk een versterkend effect heeft.
De juiste combinatie voor de beste oplossing.

 

Contact