Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Sweet Enjoy

Artline ontwikkelde in opdracht van de Staay-Van Rijn Group een nieuwe branding en verpakkingslijn voor Sweet Enjoy tomaten. Deze kwalitatieve trostomaat, met een unieke smaak, heeft een nieuwe merkbeleving gekregen. De verpakking is het belangrijkste item waarop de branding gepresenteerd wordt.

De verpakking van de Sweet Enjoy tomaten bestaat uit een grote doos en een kleine doos. In de grote doos worden de trostomaten apart verpakt in kleinere doosjes met een wikkel eromheen. De luxe merkbeleving wordt versterkt door de gouden sticker die op iedere doos wordt geplakt. 

Op de responsive website van Sweet Enjoy wordt er meer informatie gegeven over de unieke smaak en kunnen bezoekers recepten met trostomaten vinden. 

Geïnteresseerd of meer informatie?

We zien geen beperkingen en zijn niet gebonden aan media of technische toepassingen.
We denken open en zien daardoor meer mogelijkheden.

Artline gelooft dat de juiste combinatie van offline en online uiteindelijk een versterkend effect heeft.
De juiste combinatie voor de beste oplossing.

 

Contact